StuckInMyDreams (stuckinmydreams) wrote,
StuckInMyDreams
stuckinmydreams

  • Mood:
  • Music:

*Maybe I'm just a girl on a misson, but I'm ready to fly.*

So it seems that it's been a couple weeks since I last updated.
First off, Happy New Year! I hope everyone had a safe and happy NYE.
I don't really have time nor feel like going into complete detail about everything, so I will touch on 3 things.

1) Christmas was okay this year. It didn't feel like Christmas to me at all. It started to a little before, but once it rolled around it didn't feel different than any other day. I got a lot of seasons of shows which is awesome. My Family Guy collection is almost complete. I was feeling like crap Christmas Eve and Christmas day too, but I got to see Tom on Christmas day and a few days after that. It was fun, but it didnt really end on a good note. I still love 'em tho.

2) I really THOUGHT that New Years Eve was going to suck for me this year. I was expecting to be really down and like depressed because I didn't have any of my best friends to share it with this year, not to mention that I was feeling sick the day before and when I woke up yesterday I felt worse. Surprisingly, I actually had a good night... all thanks to Alex, really. It would have been way better if he was here, but spending like 6 hours on the phone really made a difference in my night. It was really fun. I love him. End of story.

3) JESS WILL BE HOME IN FOUR DAYS!!! Four. Just four days and I will have my smeagle back! Yay! I can't wait. I CAN'T WAIT! haha. :D


That's all for now.
Until Next Time.
<33 x0x0x

*I don't know what I want, so don't ask me
Cause I'm still trying to figure it out
Don't know what's down this road, I'm just walking
Trying to see through the rain coming down
Even though I'm not the only one
Who feels the way I do...
I'm just a girl tryin' to find a place in this world.*
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
  • 1 comment
It didn't feel like Christmas or New Years Eve this year....wtf is that about<3


i miss you